Fleet sales support

Arbetsbeskrivning

Hedin Bil-koncernen består av flera dotterbolag till Hedin Group. Genom våra dotterbolag bedriver vi försäljning och eftermarknad för motorbranschen. Vi brukar säga att vi har något för alla. Men egentligen är det ju bara en sak som är viktig: Vi har något för varje unik kund.
Att arbeta på Hedin Bil medför att vara en del av en tillväxtresa som vi vill att du ska vara med på. Du ska känna att du har inflytande att påverka både din egen och våra kunders möjligheter till framfart. Hedin Bil ska vara ett företag som ser dig och din potential att utvecklas och det ska självklart vara kul att arbeta med oss!

Om rollen
Som en del av vår resa framåt behöver vi stärka upp vårt Fleet-team med en Sales Support. Du kommer arbeta med att agera support och besvara frågor från återförsäljare, kunder och kollegor. Du har en viktig roll i att administrativt stötta Key Account Managers (KAM) med bland annat säljmaterial, kostnadsunderlag och kundfrågor. Vidare kommer du stötta anläggningar med listor för bearbetning, eventplanering samt kontakt med partners.
Rollen innebär att säkerhetsställa högsta kundnöjdhet och ge återkoppling via telefon och mail. Du kommer vidare att guida kunder genom erbjudande och tjänster samt arbeta med kunddata kring exempelvis avtal. Du fångar även upp felaktigheter och ansvarar för att informera ansvarig om det. Arbetsuppgifterna innebär kontakt med kunder, KAM, återförsäljare och leverantörer.

Din profil
Vi söker dig som har en servicekänsla och administrativ förmåga som vill ha en utvecklade roll i ett expansivt bolag. Du bör ha erfarenhet av administration och kundservice, meritande är om du tidigare arbetat inom fordonsbranschenoch är analytisk.

Vi tror du är mål- och resultatinriktad och har ett högt driv. Vi förutsätter att du är en självständig person, men har också lätt för att samarbeta. Som Fleet Sales Support är du organiserad och strukturerad.

Vi erbjuder
Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av våra värderingar trygghet, trovärdighet och tillgänglighet. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottssemester, extra föräldralön och ett friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer om oss på vår hemsida www.hedinbil.se.
Anställningen är en tills vidare på heltid med sex månaders provanställning. Vi arbetar med både fast samt prestationsbaserad lön. Arbetstider löper efter ett rullande schema och helgtjänstgöring kan ingå.

Välkommen med din ansökan!
Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Ernryd
08-505 696 17
Joakim Karlberg

Sasha Konjhodzic
08-505 691 23

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 28 oktober 2022

Besöksadress

Smista allé 11
None

Postadress

Smista allé 11
Segeltorp, 14170

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024