Fleet Service Specialist - Volvo

Fleet Service Specialist - Volvo

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Är du en person som brinner för att leverera god service? Vill du vara med och förändra och förbättra serviceupplevelsen i bilbranschen? Vi söker erfarna servicerådgivare och serviceplanerare för ett nytt spännande uppdrag som involverar kontakt med återförsäljare och myndigheter.
Vi på MSXI hjälper vår kund att bygga framtidens serviceupplevelse i ett växande supportteam. Teamet ansvarar för att ta hand om en bilflotta genom att aktivt supportera återförsäljare.

Är du den vi söker?
För att lyckas i rollen är du en person som trivs med att skapa och ha struktur för att kunna kombinera flera olika arbetsuppgifter. Du har en stor kapacitet att leverera god service och tar stort ansvar för att lösa återförsäljarens behov. Du jobbar förmodligen idag som servicerådgivare eller personlig servicetekniker på en bilverkstad eller har motsvarande erfarenhet från bilhandeln. Du är en person som både vill och kan jobba med att förändra och förbättra dagens arbetssätt. Har du jobbat med Tacdis, eller liknande system, så är det ett stort plus.
Du kommer vara ett nav i kontakten mellan återförsäljare och myndigheter. Du ansvarar för planering och tidsbokning av kundernas bilar och du bevakar kontinuerligt planerat och oplanerat servicebehov initierat av kunden eller bilflottan. Du kommer att kommunicera med kollegor och samarbetspartners och jobbar både med datorn och telefonen som viktiga kommunikationsverktyg.
Du är social och tycker om att ha kontakt med människor i ditt arbete. Du kommer ingå i ett växande team med hög hastighet, vi tror därför att du är en snabbtänkt person som gillar förändringar och utmaningar.
Du har en god kommunikativ förmåga på svenska och engelska. För rollen krävs det att du tycker om att jobba i team och kan kombinera det med ett självständigt ansvarstagande. För att lyckas i denna roll är du bekväm med datorn som arbetsverktyg.

Arbetsplats och omfattning:
Tjänsten är placerad i Torsland i Göteborg. Tjänstens omfattning är heltid. Arbetstider: 8-17, måndag-fredag.

Vi erbjuder dig:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö med högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag där du har möjligheten att utvecklas. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.

Låter den här tjänsten rätt för dig? Sök redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.  Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista publiceringsdatum.

Besök gärna www.msxi.com för mer information.

Kontakt:
Namn: Vivien Hantosi
Titel: Talent Acquisition Specialist
Email: VHantosi@msxi-euro.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024