OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en intressant tillväxtresa?
Hedin Mobility Group är en spännande arbetsplats som består av ett gäng härliga och duktiga människor. Här trivs du som uppskattar en varierande vardag och som föredrar att arbeta i en föränderlig miljö.
Våra medarbetare är grunden till att Hedin Mobility Group växt framgångsrikt under många år. I koncernen finns många utvecklingsmöjligheter och vi vill att individer med rätt potential ska få möjlighet att växa med oss!
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som drivs av administration och tycker om att hantera olika typer av data. Rollen är bred och med varierande arbetsuppgifter, men dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att ha ansvar för all data som kommer in om våra kunder och föra in uppgifterna i ett affärssystem. Du kommer även att assistera, ge service och vara en stödfunktion för företaget i stort, exempelvis stötta säljorganisationen, ekonomiavdelningen men även ha kontakt med kunder och leverantörer via mail och telefon. Du kommer även att vara en av personerna som ska ha överblick och kontroll över att information är tillgänglig och begriplig för andra personer i verksamheten.
Hos oss står kunden alltid i fokus. Vi vill att du ser det som en utmaning att axla en central roll i våran organisation där du med högt kundfokus och hög ambitionsnivå föregår med gott exempel.
Placeringsort är på Unifleet ABs huvudkontor i Mölndal som är en del av Hedin Mobility Group AB.
Nyckelkompetenser/förmågor:
För att trivas i rollen som administratör behöver du vara noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du kommer att arbeta i ett team om 4 personer därav värdesätter vi god samarbetsförmåga och ett stort serviceintresse till våra kunder som vi sätter 100% i fokus. Du som är rätt för den här tjänsten är en strukturerad ”doer” som är flexibel och positiv till förändringar och som kan hålla många bollar i luften samtidigt. Vi förutsätter att du har en god datorvana.
Vi tror också att du är en utpräglad lagspelare med stor ansvarskänsla. Du är prestigelös och hjälper till där det behövs och trivs med att tempot stundtals är högt samt har förmågan att snabbt skifta fokus och kan ställa om utan att tappa fart.
Vidare har du ansvar för din prestation och har en positiv attityd till ditt arbete och dina kollegor. Intresse och en nyfikenhet att lära dig nya saker är också något vi värdesätter hos dig.
Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Har en administrativa ådra
Har en hög socialkompetens och med fallenhet för service
Ser en möjlighet att utvecklas inom ett spännande och snabbväxande bolag
Varför jobba med oss?
Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja - vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft.
Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinmobilitygroup.com