OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi expanderar igen och söker ytterligare en driven IT-supporttekniker. Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete på ett företag med god stämning och trevliga kunder. TechTrade är ett företag som har fokus ut mot vården och har idag ett 60 tal privata vårdföretag som kunder där vi är deras IT-avdelning. Vårt uppdrag är att utveckla och supporta vården ur ett IT-perspektiv.
Dina arbetsuppgifter
Som IT-supporttekniker kommer du att arbeta i vårt teknikteam och hantera "first line support" mot kund.
Erfarenhet/kompetens:
Du har yrkeserfarenhet och praktiska kunskaper inom följande områden.
-Klient OS (Windows 7 och senare versioner)
-Skrivarhantering
-Microsoft Server 2008-2012
-Active Directory
-Mailhantering (MS Exchange, Webmail, POP3, IMAP och Office 365)
Efterfrågade specifika kompetenser:
Det är meriterande om du har kunskap av OS X (Apple). Det är också meriterande om du har arbetat inom vården tidigare. Du tycker om att lösa problem och hjälpa människor. Du kommer att vara mycket ute hos kund så det är viktigt att du är service minded, positiv, social, självgående och pedagogisk. Vi tycker att rätt attityd och inställning är viktigare än tidigare erfarenhet.
Utvecklingsmöjligheter:
Vi söker dig som ser långsiktigt på detta uppdrag då det för rätt person kan leda till en lång och trygg anställning på företaget. TechTrade är ett företag med ca 10 anställda vilket innebär korta beslutsvägar och därmed stora möjligheter att påverka.
Start: Omgående:
Provanställning 6 månader, därefter tillsvidareanställning
Urval: Ansökningarna behandlas löpande
Ansökningar skickas till jobb@tti.se.