OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad erbjuder Releasy?
• Grundutbildning, coachning och karriärtrappa
• Månadslön enligt kollektivavtal
• Tillsvidareanställning på heltid som inleds med provanställning
Är du en effektiv problemlösare som brinner för service? Kanske jobbar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Eller är du ny på arbetsmarknaden och hungrig efter att kicka igång din karriär? Releasy letar efter dig som vill växa hos oss!
Nu söker vi fler engagerade Kundservicemedarbetare till uppdrag mot Axfood. Här tar du emot inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare
Stad:
Linköping, Mjärdevi
Arbetstider:
Måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00.
Du kan välja att arbeta i intervallschema och arbetstiderna kan komma att ändras.
Startdatum:
2022-01-14
Ansökan stängs:
2021-01-02
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. I uppdrag mot matvarugrossisten Axfood möter du kunder till varumärken som Hemköp, Willys, Mat.se och Middagsfrid. Du hanterar frågor om e-handel, krediteringar, medlemskap och sortiment. Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster.
Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.
Vi söker dig som
• Har fyllt 18 år.
• Har god datorvana.
• Är serviceinriktad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
Utvecklingsmöjligheter
Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och Karriärtrappan. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Ansökan
Är du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1400 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900