OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aditro Aditro Customer Services är Nordens ledande kundserviceföretag.De drygt 3000 medarbetare hanterar varje år mer än 20 miljoner kundkontakter - dygnet runt, året runt.Vi finns på plats i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Holland och Belgien.Vi har stor erfarenhet av att framgångsrikt driva omfattande och komplexa uppdrag för kunder inom bank och finans, försäkring, telekom, media, energibolag, ideella organisationer med flera.För mer information: www.aditro.com Vi söker kundtjänstmedarbetare som kan arbeta extra vid behov! Just nu söker vi ett antal kundtjänstmedarbetare till vårt contact center i Piteå.Vi söker personer som är serviceminded och goda kommunikatörer.Våra blivande medarbetare ska vara beredda att arbeta dagtid likväl som kvällar och helger eftersom projektet har öppettider mellan 07-22 måndag till fredag samt lördag och söndag 09-18, alla dagar året runt. Vi söker medarbetare med följande kompetens: - Eftersom du kommer att arbeta med kommunikation via telefon så är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift.Övriga språkkunskaper är meriterande.- Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasium.Eftergymnasiala studier är meriterande.- Du har några års arbetslivserfarenhet.- Du behärskar datorer och de vanligaste programmen (Outlook, Explorer och Word) samt har erfarenhet av att använda internet.- Du trivs med att arbeta i team där alla strävar fokuserat mot uppställda mål. Personliga egenskaper: - Du är utåtriktad, självständig och ansvarstagande.- Du är social som person och har förståelse för vikten av att sätta kunden i fokus och tar det som en förmån att få hjälpa andra människor.- Du är serviceinriktad.- Du är stresstålig.- Du är tekniskt intresserad.- Du är trygg, uthållig och har god social förmåga.- Du är en god kommunikatör och har lätt för att uttrycka dig. Du kommer att arbeta i kundtjänsten eller supporten med att ta emot inkommande samtal.Arbetet kräver att du är förändringsbenägen och det är en fördel om du har arbetat med telefonarbete mot konsument.Erfarenheter av andra kundservicearbeten eller arbeten som innebär att du har haft kundkontakt är meriterande.All tidigare arbetslivserfarenhet är meriterande Du får utbildning av oss och kommer sedan att arbeta i ett team som ställer höga krav på sig själva.För dig som tycker att arbetet är intressant och tycker att det är roligt finns stora möjligheter till fortsatt anställning. Tillträde kommer att ske under november månad och utbildning som är på heltid under 2 veckor kommer att ske i omgångar.