Fler medarbetare sökes till Customer Service

Fler medarbetare sökes till Customer Service

Arbetsbeskrivning

Vad erbjuder Releasy?

• Grundutbildning, coachning och karriärtrappa
• Månadslön enligt kollektivavtal
• Tillsvidareanställning på heltid som inleds med provanställning

Releasy söker nu fler engagerade Kundservicemedarbetare till våra uppdrag för trafikförvaltningen i Stockholm. Här levererar vi den bästa Kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder SL:s kollektivtrafik och Färdtjänst.

Nu riktar vi oss till dig som söker en trygg anställning och vill göra karriär inom service. Du behöver ingen tidigare erfarenhet eller Stockholmskännedom - vi ger dig utbildning om du har viljan att utvecklas. Vilket av uppdragen tror du passar dig bäst?

Om SL
I Kundservice på SL får du hjälpa resenärer med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln. Här söker vi effektiva kommunikatörer.

Arbetstider
Arbetspassen är förlagda dagtid, kvällstid och helger någon gång inom tidsspannet 06.00-23.00. Du kan välja att arbeta i intervallschema och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-02-18

Om Färdtjänst
Här möter du resenärer som använder Färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. Du besvarar frågor om resesaldo och fakturor och tar emot synpunkter. Vi söker lyhörda medmänniskor som kan förstå och möta resenärernas behov.

Arbetstider
Färdtjänst har öppet måndag-fredag 07:00-20:00. Du schemaläggs inom dessa tider och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-02-04

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år och har god datorvana.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är serviceinriktad och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


Utvecklingsmöjligheter


Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi erbjuder en grundutbildning för att du ska lära dig ditt nya uppdrag och du får sedan kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna vidareutbildningar. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du genom Releasys Karriärtrappa. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas i rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök senast 2022-01-30.

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att platserna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1400 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024