Flera kundservicemedarbetare sökes till Helsingborg

Flera kundservicemedarbetare sökes till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet av kundservice och vill arbeta på en positiv arbetsplats med viktiga ärenden? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vi söker nu ett flertal kundservicemedarbetare till vår kund som är verksam inom energibranschen. Start för uppdraget är snarast, uppskattningsvis under oktober, och behov finns för arbete fram till mars 2023 med möjlighet till förlängning. Möjlighet finns till arbete på 50-100%. I början av uppdraget ser vi gärna att man är tillgänglig på heltid under en månads tid. Placeringsort: Helsingborg.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll arbetar du tillsammans med dina kollegor inom kundservice, och strävar efter att bygga starka kundrelationer och skapa en bra kundupplevelse. Den primära målgruppen är privatkunder och småföretag.

För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du tycker det är roligt att använda telefonen som ditt främsta arbetsredskap. Du arbetar dagligen med att ge service till kunder över telefon och hanterar ärenden genom löpande administration.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera ärenden inom kundcenters verksamhetsområde, både via inkommande och utgående bearbetning
- Hantera och lösa kundärenden (end to end-ansvar) och vid behov eskalera ärenden till rätt instans
- Försäljning av produkter och tjänster baserat på kundbehov, både i form av direkta/utgående säljinsatser och i form av lojalitetsdrivande merförsäljning
- Rådgivning till kunder
- Kontinuerlig administration kopplat till ditt ansvarsområde
- Att systematiskt samla kundinsikter via de kundkontakter som du hanterar och stöter på i vardagen
- Att stötta kollegor i att lösa kundärenden och bygga goda relationer såväl med det egna teamet som med kollegor i andra delar av organisationen



Dina kvalifikationer

Vi söker dig som drivs av att arbeta kundnära och i team, och sätter kunden i fokus. Du är problemlösande, och arbetar för en bättre värld.

Krav för tjänsten:

- Avslutad gymnasieutbildning
- Minst 2 års erfarenhet av servicearbete och kundkontakt
- God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift
- God social kompetens och samarbetsförmåga
- God systemvana
- Du kan hantera högt tempo och flera parallella uppgifter
- Du är affärsdriven och säljande


Meriterande för tjänsten:

- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2022
  • Ansök senast: 8 mars 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024