Flerspråkig Account Manager sökes!

Arbetsbeskrivning

Account Manager till ett snabbväxande och kundfokuserat entreprenörsföretag
Bolaget grundades 2012 och är en av de ledande aktörer inom mobilreservdelar B2B. Bolaget har varit lönsamma från start och uppnådde 23 miljoner i omsättning (2016).
Bolagets HQ finns i Stockholm men delar av teamet finns i Kina, Tyskland, Ukraina, Polen och Makedonien. FHR har över 5000 kunder (mobil repair centers) och finns i hela världen, alltifrån Nya Kaledonien, Estland, Argentina, USA, Tunisien, Saudi Arabien, San Marino, Ryssland och Malaysia. Bolaget har kunder i ca 28 länder och växer kontinuerligt. Vår filosofi är att växa tillsammans med våra kunder genom att tillhandahålla de bästa produkter och tjänsterna på marknaden. Vi expanderar och söker nya stjärnor som vill vara med på vår utvecklingsresa.
Har du tidigare framgångsrikt arbetat med försäljning inom B2C och eller B2B och vill ta steget mot internationell B2B försäljning?
Arbetet
Som säljare arbetar du självständigt med framförallt bearbetning av nya kunder såväl som att bibehålla en god relation med våra befintliga kunder.
Målet med bolagets kunder är att skapa en stark relation som får kunderna att framförallt göra sina inköp hos oss. Dina kunder är entreprenörer och ditt arbete består av att hjälpa dem att utveckla sina affärer genom att tillhanda de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden.
Arbetet består av mycket kundkontakt ca 50-80 samtal och mail per dag. Du arbetar i högt tempo, har ett naturligt säljande sätt och älskar att göra affärer. Då vi har kunder i hela världen har du som är intresserad av internationell försäljning alla möjligheter att skapa internationella kunder. Våra stora kunder underhåller vi både via samtal och fysiska möten.
Du erbjuds:
- En attraktiv arbetsplats i stora nyrenoverade lokaler
- En heltidstjänst, med budgetansvar
- Fast månadslön + provision utan tak
- Utbildningar, workshops
- Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget, det är bara du som sätter gränserna!
- En positiv stämning med stark entreprenörsanda
- Våra stora kundkonton under håller vi via samtal och i möten fysiskt.
Du arbetar nära din teamleader och får den hjälp som behövs för att lyckas. Du en viktig nyckelperson och bolagets ansikte utåt.
Utöver detta kommer du få personlig utveckling, eget ansvar samt samla på dig verktyg och färdigheter som du kommer ha nytta av i framtiden.
Vi söker dig
Som har minst 1 års erfarenhet från telefonförsäljning eller liknade. Det är en självklarhet att du talar och skriver obehindrad svenska och engelska. Då bolaget finns på flera marknader bör du även ha några av följande språkkunskaper: tyska, arabiska, franska, italienska eller grekiska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Vi tror att du har ett stort intresse för personlig utveckling och har ett eget naturligt driv. Vidare har du hög arbetsmoral och tar ansvar för ditt arbete. Vi ser dig som ansvarsfull, lojal och pålitlig. Egna initiativ, eget ansvar och hårt arbete belönas.
Vid intresse eller vidare frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att maila: liv@workmint.com


#jobbjustnu

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk Jobbindustri Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2021
  • Ansök senast: 10 mars 2021

Postadress

Renstiernas gata 23, Box 542
Stockholm, 11631

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024