OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en språkkunnig kontaktcentermedarbetare på heltid!
ADRiTEL AB är ett kontaktcenterföretag som arbetar med flera olika kundserviceuppdrag.
Du bör ha lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha en trevlig telefonröst.
Dina arbetsuppgifter är att genom god service ta emot inkommande samtal som växel och telefonpassning åt våra uppdragsgivare och kunder samt att assistera projektledare och kommunikatörer. Även administrativa arbetsuppgifter samt utgående samtal ingår i tjänsten.
Du bör vara stresstålig, van vid att det händer många saker samtidigt, vara noggrann, självgående och ansvarstagande.
Önskvärt är tidigare erfarenhet av receptions-/kontaktcenterarbete. Du skall behärska det svenska och engelska språket i både tal och skrift samt ha en trevlig telefonröst. Ett alternativ språk utöver svenska eller engelska är ett krav, önskvärda språk är till exempel finska, tigrinya, pashto, dari eller spanska.
Gymnasieexamen är ett krav.
Du ska tycka om omväxlande arbete, och vara van vid att ha många bollar i luften.
Tempot är högt men stämningen god.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Avin Jomaa
040- 18 34 34
040- 18 34 34
Rekryteringsansvarig Avin Jomaa
040- 18 34 34
040- 18 34 34