OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Footway grundades 2010 och är idag Nordens största skobutik på nätet. Via deras sociala plattform möjliggör de mötet mellan kunder och leverantörer och har som vision att driva e-handeln mot ett mer hållbart sätt att konsumera. Idag är de totalt 35 medarbetare som hittills möjliggjort närvaro i 24 länder, 5 miljoner besökare per månad och en minst sagt medryckande kultur präglad av självledarskap och kontinuerligt lärande.
Om rollen
Är du en glädjespridare som alltid har fullt fokus på att ge bästa möjliga kundservice och bygga långsiktiga kundrelationer? Vi söker nu efter en flerspråkig driven och engagerad kollega till Footways kundteam med härligt kontor i Kista. Du tillhör ett team på ca 15 personer som hjälps åt med alla olika typer av kundfrågor och du ansvarar för hela ditt kundärende. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att kommunicera med Footways kunder genom att svara på mejl och telefonsamtal samt på sociala medier. Du kommer också ges möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur ni som team förbättrar kundupplevelsen som helhet.
Kvalifikationer
I rekryteringen till denna roll som en del av kundteamet på på Footway kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Footways kultur präglas av en härlig gemenskap med högt i tak och lärande i fokus. Vi tror att du har minst två års erfarenhet från en kundfokuserad roll. För att du ska trivas bra i teamet tror vi att du är en driven person som tycker om att ta egna initiativ, du är prestigelös och sätter alltid laget framför jaget. Du är nyfiken och drivs av utmaningen att hela tiden utvecklas och lära dig nya saker. Du har en stark servicekänsla och arbetar alltid med kunden i fokus. Då du kommer att arbeta i ett team där ni talar många språk och bemöter kunder från många olika marknader så ser vi gärna att du har ett gediget intresse för språk. För att vara kvalificerad för rollen behöver du utöver svenska och engelska tala och skriva obehindrat på ytterligare ett tredje språk såsom norska, polska, estniska, danska, franska, spanska, isländska, italienska, lettiska, litauiska, tyska, finska, portugisiska, slovakiska, slovenska, holländska eller tjeckiska
Arbetstider, tillträde och omfattning
Arbetstiderna är måndag till fredag, mellan 8-17. Tjänsten är på heltid (40h/veckan) med start omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är ett tillsvidare konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på HERO. I framtiden finns det goda möjligheter att gå över till kunden förutsatt att alla parter är nöjda.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig anna.hommerberg@hero.se 073-325 38 92.
Vi ser fram emot din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445