Flerspråkig kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport

Flerspråkig kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Talar du flytande Svenska OCH Danska?
- Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal.

Ditt nya jobb

Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ta emot inkommande samtal från kunder på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar samt inkommande administrativa samtal för 1177 Region Stockholm.

I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt.

Hos oss kommer du att jobba i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov, vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan inklusive helger mellan kl. 07:00 och 22:00.

Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider.



Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga.

Vi ser fram emot att träffa dig som

Talar FLYTANDE Svenska och Danska

Tycker om att prata med människor och är lyhörd

Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service

Har goda kunskaper i svenska, bra om det finns viss typ av engelska kunskaper.

Har GOD datorvana

Kan arbeta både helger samt nätter


Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss

Vi kontaktar sökanden löpande och kan komma att tillsätta tjänsterna omgående – vänta inte med din ansökan!

Anställningens omfattning
Start : Efter överenskommelse

Omfattning : Timanställning - Deltid/heltid med varierande arbetstider
Lön : Efter överenskommelse


Rekryteringsprocess

Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget.

Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. 
Tjänsten tillsätts löpande.

Om oss

PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher.

Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi  med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Fortum, operatören 3 och Allente.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 4 oktober 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024