Flerspråkig / spansktalande kundservice till Footway

Flerspråkig / spansktalande kundservice till Footway

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Footway har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt.

Om företaget:

Footway grundades 2010 och driver specialiserade webbutiker som gör det möjligt för kunder och tillverkare att träffas. Footway har idag ca 50 anställda med huvudkontor i Kista Towers. De är ett glatt gäng som vill erbjuda sina kunder den bästa köpupplevelsen som finns. För att göra detta vill Footway vara i framkant gällande utveckling och digitalisering. Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på detta och ger sig ständigt uttryck i det dagliga arbetet.
Idag säljer Footway produkter till 24 länder, hjälper årligen 3 miljoner kunder med 800 olika varumärken - ett företag i expansion! Footway har med denna fantastiska tillväxt i ryggen förvärvat både Sportamore, Solestory och Caliroots.
Footway arbetar ständigt utefter sina kärnvärden som är Kund, Kul och Kompis men även Enkelhet- vilka för dem genomsyrar organisationen. Att hålla sina löften, respektera varandra och skapa utveckling för såväl varandra som för sina kunder är viktiga ledord i alla delar av organisationen.
I och med att Footway levererar service till många europeiska länder, har de därmed medarbetare med många viktiga språkkompetenser. Detta skapar ett team av fantastisk mångfald och kulturintresse! Teamkänslan hos Footway är en stor del av deras framgång och detta har du nu möjlighet att vara med i.

Arbetsuppgifter:

Som kundservicemedarbetare arbetar du med service mot kunder på flera av Footways marknader. Du svarar på frågor från kunder via mejl och telefon och är behjälplig samt ansvarar för hela kundupplevelsen. Med Footways tillväxttakt ställs du ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på detta och utöver den dagliga hjälp du bistår Footways kunder med finns därför alltid möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur de förbättrar kundupplevelsen som helhet.
Du ingår i kundteamet och sitter tillsammans med ditt team i ett öppet och trevligt kontorslandskap. Vidare arbetar du nära kollegor på andra avdelningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Flytande i tal och skrift i svenska, engelska samt danska, holländska eller isländska

• Minst två års erfarenhet av kundrelaterat arbete
• God datorvana

Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning.
Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Footway präglas av en kultur av självledarskap där du ansvarar för din egen utveckling tillsammans med företagets coacher. Footway präglas av kontinuerligt lärande och initiativtagande varför därför är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du drivs av högt eget ansvar och beslutsfattande samt att arbeta utanför ramarna på ett flexibelt vis.

Övrig information:

Start: Omgående, enligt överenskommelse
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: footway, kundtjänst, kundservice, service, telefonservice, stockholm, kista, svenska, engelska, tyska, finska, danska, franska , holländska, isländska, italienska, norska, portugisiska, spanska,

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 oktober 2024