OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill vara en del av Intrums Late Collection-team i Göteborg. Som administratör inom Intrums inkassoverksamhet kommer du arbeta med att se till så att de uppgifter Intrum har kring sina slutkunder stämmer i samband med implementation.
Du kommer tillsammans med kollegor gå igenom den information som finns och justera utifrån givna instruktioner.
Du får en introduktion när du börjar så att du känner dig trygg i din roll som administratör och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna kommer variera mellan 08:00-18:00 måndag till fredag .
Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som på ett målmedvetet, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt tar dig an livet. Du älskar att arbeta administrativt och tål ett högt tempo samt har ett genuint intresse för ordning och reda. Prestigelös är ditt förnamn, teamspelare ditt mellannamn och personligt driv ditt efternamn. Hamnar du vid ett vägskäl tar du alltid, helt naturligt, fram det rätta alternativet som gagnar Intrums kunder, slutkunder och verksamhet.
Vi ser även att du har en avslutad gymnasieutbildning och även meriterande med någon form av eftergymnasial utbildning. Meriterande om du har studerat eller arbetat med finans eller ekonomi. Du trivs i ett säljande och proaktivt klimat där fokus ligger på hög och proffsig leverans. Vi ser gärna att du tidigare arbetat administrativt och har goda kunskaper i Excel.
Om Intrum
Intrum är det marknadsledande kredithanteringsbolaget i Europa och sitter mitt i centrala Göteborg. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Empathy, Ethics, Solutions och Dedication.
Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Genom att varje dag vilja vara lite bättre än gårdagen, tar vi tar fram det bästa hos varandra. Vår bransch förändras konstant, vi är alltid på väg framåt och slutar aldrig att utvecklas. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, samarbete och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.
Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.
Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Martin Olofsson Carlbom, martin.olofsson-carlbom@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!