OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I koncernen ingår två bolag: Första hjälpencentrum och Din Omsorg. Den här tjänsten är gemensam för båda bolagen. Första hjälpencentrum AB säljer utbildning och utrustning för akutsjukvård och första hjälpen. Din Omsorg AB bygger och driver gruppbostäder för personer med autism och utvecklingsstörning. I koncernen finns cirka. 35 fantastiska medarbetare.
Nu söker vi en administratör för att avlasta vår VD med administrativa uppdrag och rutiner.
Arbetsuppgifterna består bland annat av:
-sedvanlig kontorsadministration
-hantering av post/mail
-leverantörsfakturor
-viss orderhantering och fakturering
-sammanställning av löneunderlag
-sekreteraruppdrag vid möten
-inköp av förbrukningsvaror
-utbildningsadministration
-utveckla administrativa rutiner
Vem är det vi söker?
Du är en van administratör, och har lätt för att uttrycka dig korrekt i tal och skrift. Att tycka om att att arbeta med siffror är en förutsättning för den här tjänsten. Du gillar Excel och arbetar obehindrat i Officepaketet. Vi använder Visma administration 2000, och Visma lön 600, så har du arbetat med dessa är det en merit.
Du är noggrann och lösningsorienterad. Du är flexibel, ser vad som behöver göras och gör det. Arbetstiden är generellt kontorstider, men även kvällsarbete kan förekomma, givetvis med god framförhållning. Vi har kollektivavtal.
Intervjuer sker fortlöpande, så om du känner att den här tjänsten är intressant för dig - vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi erbjuder dig:
En arbetsplats med ett stort hjärta - oavsett om vi arbetar med livräddning eller för att skapa en trygg och utvecklande tillvaro för personer med olika typer av funktionsnedsättningar. Hos oss blir du spindeln i nätet, omgiven av positiva arbetskamrater med olika bakgrunder och erfarenheter. Kontoret är helt nyrenoverat och ligger på Tunbytorp i Västerås.
Vi sköter rekryteringen själva och vill inte bli kontaktade av bemannings- eller rekryteringsföretag.