Flexibel assistentroll på Dräger

Flexibel assistentroll på Dräger

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är studerande i dagsläget och som letar efter extraarbete fram till våren/sommaren 2023. Vår kund behöver hjälp inom två olika områden dels ett mer praktiskt arbete att förflytta lagerartiklar och sköta systemadministration och dels ett mer adminsitrations- och logistikarbete. Vi söker efter dig som kan arbeta flexibelt, är noggrann och orädd för nya utmaningar. Sök rollen idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN

Dräger är ett världsledande företag inom medicin och säkerhetstekniska produkter. Sedan starten 1889 har företaget vuxit till en betydande aktör på marknaden där de fortsätter utvecklingen av sina produkter. De erbjuder sina kunder säkerhet med företagets egenproducerade tekniska produkter som innefattar allt från gasmätning till avancerat skydd.

Du kommer vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult. Uppdraget består av två olika arbetsuppgifter på deltid vilket omfattar cirka 10 timmar i veckan. Uppdraget kommer pågå fram till våren/sommaren 2023. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Uppdraget är uppdelat i två olika områden.

De första cirka 4 veckorna kommer arbetsuppgifterna bestå av att hjälpa till att förflytta lagerartiklar vilket gör att man arbetar mer fysiskt. Här kommer även arbete med systemadminstration äga rum både i exel och i Drägers CRM system. Upplärning sker på plats så att man känner sig trygg i arbetsuppgifterna.

Därefter behöver Dräger stöttning i en mer administrationsroll där arbetsuppgifterna går ut på att stötta upp kring planeringen som rör Drägers utbildningskurser som de erbjuder till sina kunder. Här kommer man få upplärning på plats och hjälpa till och stötta upp i bland annat bokning av lokaler och annan planering som rör kurserna, arbeta i ett system liknande CRM samt kundkontakt kan förekomma.

VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande i dagsläget
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Har god datavana och är orädd för att sätta sig in i nya system

Det är meriterande om du har:


* Erfarenhet av ett administrativt arbete sen tidigare


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Struktuerad
* Flexibel


Övrig information


* Start är omgående
* Deltidstjänst, cirka 10 timmar i veckan
* Partille


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 12 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 januari 2025

Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024