Flexibel chefsassistent till ledande läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Flexibel chefsassistent till ledande läkemedelsföretag
Har du 1-3 års erfarenhet från en administrativ roll, gymnasieexamen och goda kunskaper i Officepaketet? Skulle du dessutom beskriva dig som flexibel, proaktiv och samarbetsvillig? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start i februari, en chefsassistent till ett ledande läkemedelsföretag i Stockholm.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Stockholm

Omfattning: Deltid 50% flexibla arbetstider. Start i februari och året ut (med möjlighet till förlängning/övertag hos kund).

Arbetsbeskrivning
I den här rollen får du möjligheten att arbeta på ett attraktivt företag med ca 100 anställda där du fungerar som administrativt stöd åt chefen och andra affärsenheter.

Rollen innefattar arbetsuppgifter som bland annat:

• identifiera och leverera stöd gällande interna processer i enlighet med riktlinjer och regler.
• stödja organisationen i interna och externa aktiviteter som planering och genomförande av konferenser och liknande logistik.
• ta anteckningar vid möten samt följa upp liksom fakturering.
Kvalifikationer
Här behöver du ha;

• 1-3 års erfarenhet från en administrativ roll och arbetat i projekt.
• gymnasieexamen.
• god svenska och engelska i både tal och skrift.
• goda kunskaper i Officepaketet.
Som person tror vi att du är flexibel, proaktiv och service-minded samt trivs i en varierad roll där mycket samarbete med andra förekommer. Skulle du dessutom beskriva dig som självständig, noggrann och duktig på att prioritera och kunna säga nej om det behövs, är detta ett uppdrag för dig.

Vi ser det som plus (men inte krav) om du tidigare arbetat i en liknande roll, har erfarenhet från läkemedelsindustrin, akademisk examen liksom arbetat i andra affärssystem.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ] | eller Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 13 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

Buisness support

Buisness support

29 oktober 2024

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

29 oktober 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

25 oktober 2024