OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceminded administratör med erfarenhet av arbetsuppgifter inom ekonomi?Trivs du i rollen som" spindeln i nätet"?Vill du jobba deltid?- Då ska du söka det här jobbet!Du kommer att bli en del av en mindre enhet, men ändå tillhöra en stor och spännande internationell koncern.Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag hos en kund, och sträcker sig från början av november i år fram till mitten av mars 2010.Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen och ansvara för ankomstregistrering och scanning av leverantörsfakturor.Du kommer även att vara behjälplig med övrig kontorsadministration som exempelvis posthantering, kontorsinköp, koopiering samt maskiner.Vem är du?Vi tror att du har grundläggande ekonomiskt utbildning samt ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Som person är du serviceminded och flexibel och tycker om när ingen dag är den andre lik.Du ska ha möjlighet att tillträda tjänsten 1 november.Ansökan Urval och intervjuer sker löpande - skicka därför din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65