OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du deltidsarbete, brinner för bemanning och rekrytering och vill få in en fot hos ett av landets ledande bemanningsföretag, samtidigt som du är med och förbättrar Sveriges vård, omsorg och skola?
Då kan det här vara tjänsten för dig!
Vi söker nu dig som studerar och/eller vill ha deltidsarbete som vid behov vill stötta vår bemanningsverksamhet som HR- och Bemanningssupport i vår kvalitetsavdelning.
ÄR DU EN FÖRBÄTTRARE?
För att passa i rollen så tror vi att du är samvetsgrann, noggrann och serviceminded. Kommunikation för dig, oavsett om det sker i skrift eller tal, är mycket god och kritiskt tänkande kommer naturligt för dig. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete, men är samtidigt en naturlig teamplayer. Ett stort plus är om du drivs av att arbeta i en föränderlig miljö där vi alla strävar efter att förbättra situationen för våra konsulter, medarbetare och samarbetspartners mot en mer jämlik vård, skola och omsorg.
KORT OM ROLLEN
I tjänsten ansvarar du för att kvalitetssäkra konsulter för arbete via Bonliva, vilket bland annat innefattar CV-granskning, referenstagning, kontroller hos myndigheter och granskning av andra lämplighetsunderlag. Du och dina kollegor på kvalitetsavdelningen kommer även ansvara för att innovera och genomdriva nya rutiner och strategier för ytterligare utveckling av bolagets kvalitetsstandard. Som HR- och Bemanningssupport ingår du i Bonlivas supportteam, vilket innebär att andra administrativa uppgifter för bemanningen kan förekomma, så som löne- och avtalshantering samt bokning av boenden och resor.
FORMELLA ÖNSKEMÅL
För tjänsten ser vi gärna att du för närvarande studerar HR, personalvetarprogrammet eller annan relevant högskoleutbildning och har minst en termin kvar av studierna innan examen.
Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av att ha uppnått goda resultat inom administration och/eller serviceyrken. Det viktigaste är din personlighet, ditt driv och viljan att förbättra allas vår vardag inom framtidens sjukvård, hälsa och skola.
UTVECKLINGSMÖJLIGHETER
Företaget växer i snabb takt och har bland annat utnämnts till Mästargasell 2019 av Dagens Industri. Tillväxten leder till stora möjligheter för utveckling inom organisationen för rätt person. Bonliva planerar även att starta upp fler verksamheter internationellt inom de närmsta åren. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar.
VAD VI ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Vi kommer satsa på dig långsiktigt och vill att du ska utvecklas och växa med oss. Du kommer spendera dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som anställd har du tillgång till bland annat ett personalgym och gemensamma träningspass. Vi gillar också att ha galet roligt på våra AW:s och aktiviteter och det tror vi att du också gör.
OM URVALSPROCESSEN
Tillsättning sker så snart som möjligt och urval sker löpande så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju på vårt kontor för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen. Inför anställning tar vi även alltid referenser.
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, vid behov
Anställningsform: Intermittent avtal, timanställning
Arbetstider: Varierande men vanligen 08.00 - 17.00 med en timmes flextid.
Plats: Stockholm
OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård, skola och omsorg. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.
ANSÖKAN OCH KONTAKT
Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret.
För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på work@bonliva.se.
Vi ser fram emot att träffa dig!