Flexibel kontorsassistent till Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Inhouse söker nu en driven kontorsassistent med god analytisk förmåga till kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som kontorsassistent kommer du att på ett självständigt sätt jobba med administration och service på företagets huvudkontor. Du kommer att arbeta i bolagets affärssystem med orderläggning, fakturering och uppföljning. Du kommer även att ansvara för kontorets reception, vilket innebär att ta emot besök, svara i telefon, ta emot bud och vara behjälplig gentemot företagets kunder. Du kommer att ha daglig kontakt med både interna medarbetare och externa kunder samt ansvara för beställningar av kontorsmateriel etc.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har erfarenhet av en bred roll inom service och administration. Har du tidigare arbetat i en roll som kontorsassistent eller ekonomiassistent samt jobbat i något affärssystem har du en god grund för rollen. Du som tycker om att ge service och vill vara ansiktet utåt för vår kund samt vara behjälplig i alla lägen ska söka idag! Som person är du ordningsam, analytisk och är noggrann. Vidare har du en positiv inställning, stor drivkraft och initiativförmåga samt är prestigelös.

Övrigt / Other

Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med omgående start. Möjlighet till förlänings finns. Placering i Stockholm

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 augusti 2015

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024