OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett nytänkande och spännande IT-projekt där du får användning av din administrativa vana? Är du intresserad av att arbeta i ett långt projekt med ett brett spann av uppgifter? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu för kunds räkning en projektadministratör. Kunden är en av Sveriges största myndigheter med kontor runt om i landet och som idag sysselsätter flera tusen personer. Den här tjänsten är placerad i Stockholm.
I den här rollen kommer du att vara delaktig i ett stort IT-projekt och fungera stöttande under hela processen. Du kommer att arbeta med ekonomisk uppföljning och fakturakontroll samt projektuppföljning och tidrapportering, allt i Agresso så vi ser gärna att du har goda kunskaper i det systemet eller likvärdigt. Andra arbetsuppgifter inkluderar bland annat att kalla till möten och föra protokoll, skapa presentationer till projekt- och programledare samt hantera resursplanering. Vi söker dig som kan hantera tidspress och arbeta effektivt samtidigt som du håller ordning och reda runt dig. Du har en utpräglad servicekänsla som du visar prov på genom din flexibilitet och positiva attityd. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Minst tre års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Erfarenhet av att ha arbetat som administratör i projekt
- Kunskaper i Agresso samt ARS eller likvärdiga system
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9160CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9160CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se