OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor - Telefoni rekryterar: Flexibel och serviceinriktad telefonist
Coors telefoni- och kundtjänst i Sverige är kvalitetscertifierad enligt branschföreningen Kontaktas märkning "Trygg Kundkontakt". Det är en kvalitetsmärkning som delas ut till bolag som arbetar med seriös kundservice och/eller telefonförsäljning, och som har en god personalpolitik.
Service i stjärnklass - Coor har vid ett flertal tillfällen och i ett flertal klasser vunnit SM i telefoni & kundservice branschens mest prestigefyllda tävling. Under tävlingsperioden ringer professionella undersökare 200 samtal till vardera deltagande företag, samtalen bedöms efter den upplevda kvaliteten på servicen.
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.
På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både ...
Läs mer på http://hpr.to/j19332
Är du flexibel och ansvarstagande med ett genuint intresse att de god service? Får du ofta höra
att du är nyfiken av dig? Då är detta ett spännande jobb för dig!
Coor har fått förtroendet från många företag och organisationer att vara deras första kontaktyta. Vi hjälper
både offentliga organisationer och privata företag och är oerhört stolta över det vi gör. Det har gjort företaget till svenska mästare i telefoni.
OM ROLLEN
Som telefonist kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal som du ser till att förmedla till rätt destination och hanterar även inkommande akutlarm och jourlistor. I samtalen kommer du att svara på frågor och proaktivt ge service.
Tjänsten är tillsvidare och schemaläggs. Vårt uppdrag kräver bemanning dygnet runt, alla årets dagar och arbetstiderna är varierade. Nu söker vi fler tillsvidareanställda som vanligtvis arbetar dagtid, kvällar och helger men du ska även kunna hoppa in när vår ordinarie nattpersonal är frånvarande.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är både nyfiken och lyhörd
för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en
upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av
att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en
lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs.
Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir
gjorda.
Vi söker dig som tycker om din röst – den är ditt främsta verktyg i rollen som telefonist.
VÅR KANDIDAT
Detta är en roll för dig som har gymnasieutbildning eller
motsvarande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från liknande serviceroll
med telefonen som ditt redskap. Din svenska och engelska är god i tal och
skrift och du är en van datoranvändare som lätt sätter dig in i nya system.
Stämmer detta in på dig?
KONTAKTUPPGIFTER OCH ÖVRIG INFORMATION
Då vi vill ge alla kandidater samma förutsättningar, tar vi inte emot CV eller
personliga brev. Vi arbetar med diskrimineringsfri rekrytering, vilket innebär
att alla ansökningar kommer in i ett anonymt läge där varken ålder, kön,
bakgrund, namn eller foto visas. Vi väljer medarbetare utifrån personliga
egenskaper och formell kompetens, d.v.s. arbetslivserfarenhet och genomförda
utbildningar.
För mer information vänligen kontakta Eva Hägglund på 010-559 55 48.
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas
ner, så vänta inte med din ansökan.
På vår hemsida hittar du mer information om oss på www.coor.se
Vi ser fram emot att höra från dig!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?