OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi söker dig som vill ”hoppa runt” hos flera kunder.
Kunderna vi söker till är av båda könen och du ska kunna arbeta hos båda.
Du behöver vara trygg i dig själv och stå med båda fötterna på jorden och gilla nya utmaningar.
Du ska kunna anpassa dig inför nya situationer.
Du kommer att bli inskolad på de kunder det gäller och på så vis skapa trygghet för dig och kund.
Att ha arbetat som assistent tidigare är inget krav, men har du erfarenhet är det ett plus.
Arbetstiderna är varierande, dag, kväll och natt kan förekomma även dygnspass.
Din ålder bör vara 20 och uppåt.
Om du har körkort, är det till fördel för dig.
Att du behärskar det svenska språket fullt ut och inte har läs- och skrivsvårigheter på svenska är ett krav.
Låter det intressant och känner du dig träffad? Tveka inte att höra av dig! Intervjuer sker löpande.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74