OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
På uppdrag åt kund söker vi dig som har ett flexibelt liv där du vill komplettera med att arbeta på timmar i reception. Du ska ta emot besökanden, hantera post, in och utskrivningar, gagehantering, bilpooler, nycklar och administration med mera. Du ska arbeta vid tillfälliga sjukdomsfall, arbetstoppar, semestrar och ledigheter. Ibland blir du inringd med kort varsel men oftast blir du schemalagd.
Din profil
Som sökande tror vi att du driver eget företag där du kan justera dina arbetstider själv. Du vill komplettera med en extra inkomst och ser detta som ett bra tillfälle att ha en extrainkomst vid sidan av ditt företag. Som sökande är du van att jobba med kunder, besökare och service. Du är social och har lätt för att bemöta människor. Vidare är du prestigelös och flexibel.
Start: Snarast.
Arbetsplats: Växjö
Arbetstid: Dagtid, varierande.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638