OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och nästa steg i karriären! Detta är en tjänst för dig som gillar ett varierande arbete med stora utvecklingsmöjligheter. I den här rollen arbetar du som ambulerande receptionist ute hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet.
Du arbetar i första hand som receptionist på cirka 10 olika företag men kommer även arbeta på kontorscafé och konferens. Du har det övergripande ansvaret för leverans och utveckling för såväl service som administration på de olika uppdragen. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen och dina dagar ser därför olika ut. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kommer ansvara för är:
- Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare
- Administrativt arbete i olika system
- Bokningar och beställningar
- Konferens och café
- Mail och telefon
- Post- och pakethantering
Förutom löneförmånen med en snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och ingår i ett nätverk tillsammans med fem andra ambulerande receptionister. Som ambulerande receptionist har du stora utvecklingsmöjligheter, flera av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande receptionist.
Vem är du?
För att passa i den här rollen tror vi att du är en riktig servicestjärna som älskar mötet med nya människor. Du har en positiv grundinställning och är orädd för nya situationer då du dagligen står inför nya utmaningar. Detta är en väldigt lärorik roll då du får chansen att sätta dig in i arbetsrutiner och kulturer på olika företag - på så sätt bygger du ett gediget cv hos oss. Vi ser även att du är en person som tycker om att lära dig nya arbetsuppgifter, är trygg som person, ser lösningar istället för problem och är glad och utåtriktad.
Tidigare erfarenheter
- Erfarenhet av servicearbete
- Du talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av Office-paketet
- Har vana att sätta dig in i nya system
Om anställningen
- Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
- Sysselsättningsgrad är heltid
- Måndag-fredag kontorstider
- Uppdragen är belägna i Stockholmsområdet
Kort om oss
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Middlepoint stöttar dig i din utveckling och hjälper dig att bygga ditt CV, vi vill att du ska stanna hos oss och bygga din servicekarriär hos oss. Därför utmanar vi dig löpande och har täta avstämningsmöten, har du visat vad du går för och visat prov på uthållighet finns det stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vill du bli en del av Middlepointfamiljen så ansök med CV och personligt brev via länken nedan!
Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/
Vännerna på Middlepoint
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold