OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi för kunds räkning en skicklig receptionist som trivs med att arbeta med många olika typer av uppgifter. Tjänsten innefattar arbetsuppgifter som att se till att kontoret och konferenslokalerna alltid ser snyggt och trevligt ut, hjälpa till vid frukostservering, ta emot besökare, post- och faxhantering, översyn av lokalerna samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter. Uppdraget beräknas pågå till årsskiftet. Ingen dag är den andra lik men återkommande arbetsuppgifter är bland annat att:
• Hjälpa till med förberedelser inför seminarium, kurser och större kundevent
• Beställa kontorsmaterial
• Hjälpa till vid frukost- och lunchservering
• Hantera inkommande post
• Ta emot besökare
Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.
Din profil
För att trivas i rollen som receptionist hos vår kund tror vi att du är flexibel, serviceinriktad, tillmötesgående och prestigelös. Vi tror att du som person har lätt för att skapa kontakt med nya människor. Du är även noggrann och gillar att ha ordning och reda omkring dig. Samtidigt krävs det att du har förmågan att hantera många olika arbetsuppgifter och kunna vara flexibel för att utföra ett bra arbete och ge god service. Vi förutsätter att du har god datorvana samt mycket goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Ort: Helsingborg
Omfattning: Deltid 50-75% fram till årsskiftet med chans till förlängning
Start: Omgående
Urval: Sker löpande, så var snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996