OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceminded, utåtriktad och flexibel person som har erfarenhet av ekonomi?Då kan du vara rätt person för denna tjänst som receptionist/säljassistent!Vi kan erbjuda en bred roll i ett företag med stark teamkänsla.Tjänsten är ett bemanningsuppdrag med start omgående.Vår kund är placerad i Solna.Du ska även fungera som backup vid orderhantering.I tjänsten ingår också att sitta i receptionen och vara företagets ansikte utåt, vilket innebär att du tar emot besökare, svarar i telefonen samt ansvarar för övrig kontorsadministration.Vem är du?Du brinner för service och har ett utåtriktat och trevligt sätt.Du tar egna initiativ och är inte rädd för att hugga i där det behövs.Det är viktigt att du är flexibel och öppen för både nya kontakter och nya arbetsuppgifter.Du är också noggrann och trivs att arbeta med siffror.Kvalifikationer Vi tror att du har ekonomisk bakgrund samt arbetat med service tidigare.Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP.Urval och intervjuer sker löpande - skicka därför din ansökan så snart som möjligt.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65