OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med bidragsadministration på en spännande myndighet? Är du flexibel, lättlärd och vill arbeta mellan 3 ? 5 dagar/veckan? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en flexibel redovisningsekonom för kunds räkning. Vår kund är en statlig myndighet som arbetar med spännande uppgifter och har många kontakter med allmänheten och näringslivet. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
I det här meriterande uppdraget får du en inblick i hur myndighetens interna processer fungerar. Du får bland annat arbeta med att hantera bidragsadministration, utbetalning av bidrag till olika organisationer, hantera inkomna rekvisioner, samt registrera bidrag i Agresso för utbetalning. Finns det tid kommer du att få vara med och hjälpa med andra delar på avdelningen. Tjänsten är 3 dagar/veckan under v.34-44 och heltid v.45-05. Vi söker en driven, självgående och kanske framförallt en snabblärd person. Vi tror att du som söker beskriver dig själv som lyhörd, social och bra på att kommunicera. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
-Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
-Meriterande med kunskap i Agresso
-Goda datakunskaper inom kontorsstödsprogramvara
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag, tillträde omgående. Tre dagar/veckan under v.34-44, heltid v.45-05. Månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9069DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9069DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se