OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker dig som gillar att vara i händelsernas centrum och samtidigt brinner för att hjälpa människor och kan erbjuda service i världsklass. Är det dig vi söker? Då kan vi nu erbjuda ett trevligt arbete med mycket kundkontakt då vi söker en receptionist som vill arbeta extra ca. 4-15 tim/vecka till ett av våra kundföretag i Umeå.
Du kommer bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag till ett av våra attraktiva kundföretag.
Detta uppdrag går att kombinera med studier eller extra arbeten.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett Auktoriserat Bemanning och Omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att har funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som Konsult. Som Konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att hjälpa besökare/gäster, svara i telefon och på mail, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.
Arbetstiderna är förlagda på vardagar, kvällar och helger enligt överenskommelse.
Kvalifikationer
Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, du har hög social kompetens och har förmågan att se vad som behöver göras. Du som söker ska vara självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.
Meriterade är erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och kassavana.
Övrigt
Är det dig vi söker? Varmt välkommen att ansöka idag!
Intervjuer sker löpande, ansök senast 22 januari.
Vid frågor eller funderingar kontakta konsultansvarig Elin Andersson, 060-15 46 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Andersson
060-15 46 00
Benitha Berg
060-15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060-15 46 00
Cecilia Romö
Johanna Fjäll Vedin
060 - 15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060- 15 46 00
Cecilia Romö
0706631989
Pernilla Wedin
070-399 18 19
Cecilia Romö
070-663 19 89
Cecilia Romö
0706631989