Floor Manager

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker en floor manager, en helt ny tjänst där möjligheten till att sätta rutiner och prägel finns. Du kommer att vara anställd av Bemanningskontoret och vara uthyrd till vår kund med goda chanser till fast anställning hos kund. Uppdraget är långsiktigt och startar i september.

Då tjänsten startar omgående kommer du att vara med i planeringen av flytt av kontoret och vara den som påbörjar arbetet med abw, activity based workplace. Här kommer du att vara ambassdör för konceptet och vara den som håller i trådarna. Se till att alla medarbetare efter flytten känner sig hemma i sin nya arbetsmiljö. I din roll kommer du också att behöva flytta möbler då och då.

Det aktivitetsbaserade kontoret stimulerar rörelse, variation, kreativitet och möten mellan medarbetare. En miljö som på många sätt främjar hälsa och en god arbetsmiljö. Att ställa om till en aktivitetsbaserad miljö är ett förändringsprojekt som kräver delaktighet i alla led, och förståelse för de utmaningar det innebär att ändra invanda beteenden och strukturer.
I rollen kommer det också innebära att du är kontaktperson för ex leverantörer, fastighetsbolag och tjänsten innebär också rapportering. Som floor manger har du ansvaret att kontoret är en trivsam plats och att medarbetarna anammar det aktivitetsbaserade kontoret.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av abv baserad arbetsplats eller jämförbara erfarenheter. Du trivs att arbeta med förändringsarbete och är en person som får med "alla på tåget".
För att trivas och lyckas i rollen som floor manager behöver du vara nyfiken, prestigelös och positiv. Du har ett öga för detaljer och är oerhört serviceminded.
Då flytten inom kort ska genomföras behöver du vara den drivande och den som ser till att allt flyter på enligt önskemål.
Du behöver också vara kunnig inom konferensteknik som ex projektorer.


Svenska, engelska i tal och skrift samt goda datorkunskaper.

Om företaget
Vi tar emot ansökningar till catrine@bemanningskontoret.se och urval sker löpande.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare.
Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 6 september 2017

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Administratör med personalansvar

Administratör med personalansvar

13 november 2024

6 november 2024

25 oktober 2024

21 oktober 2024