Floor Manager / Arbetsledare till Ballbreaker

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Ballbreaker ingår i Moment Group, en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien. Inom koncernen skapas underhållning och möten för fler än 1,8 miljoner gäster varje år - såväl privatpersoner som företagskunder. På Ballbreaker i Stockholm är det bara fantasin som sätter gränserna. Deras anläggning på 3900 kvm är fylld med spännande aktiviteter, välsorterade barer, egen restaurang och moderna konferensrum. I lokalerna anordnas aktiviteter, middagar, konferenser, företagsevent, bröllop, svensexor och mycket mer. Enkelt uttryckt: På Ballbreaker kan du göra mer och ha roligare utan att behöva planera eller resa i onödan – allt finns under ett och samma tak.

På Ballbreaker arbetar alla som ett team där deras gemensamma nämnare är att sprida glädje, inte bara till alla besökare, men också till varandra. På Ballbreaker är det viktigt att ha roligt på jobbet, helt enkelt.

Arbetsuppgifter

I rollen som Floor Manager arbetar du brett och ingen dag är den andra lik. Du är ytterst ansvarig för att gästerna får bästa möjliga upplevelse och att personalen är motiverad och får det stöd de behöver under service. Under kvällen tar du emot gäster, fördelar arbetsuppgifter samt hjälper såväl kunder som personalen med ärenden som uppstår under kvällen. Du har en övergripande roll, ser till att allting fungerar och är en naturlig ledare utan att ha direkt personalansvar. För rätt person kan ansvaret öka och andra roliga och utmanande arbetsuppgifter kan tillkomma. Du är en naturlig ledare utan att ha direkt personalansvar.

Profil

Vi söker dig som är en naturlig ledare, har hög servicekänsla och som trivs i en varierande roll. Du är en stjärna på problemlösning och är prestigelös. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och att du är bra på att motivera och inspirera andra. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och har med fördel arbetat i en ledarroll. Flytande kunskaper i svenska eller engelska, i såväl tal som skrift, är ett krav.

Om Carotte Staff

Carotte Staff hjälper företag inom servicebranschen och besöksnäringen med bemanning och rekrytering. Vårt moderbolag Carotte har över 35 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som på ett eller annat sätt arbetar i kundnära roller.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Fast anställning tills vidare
  • Publicerat: 14 september 2018

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Restaurant Manager

13 augusti 2024

Assisterande Manager

Assisterande Manager

31 januari 2024