OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Casino Cosmopol AB Att vara ledare inom Svenska Spel innebär ett ledarskap som klarar balansen mellan omtanke och lönsamhet, handlingskraft och eftertanke.Ett ledarskap som skapar arbetsglädje och möjliggör för organisationen att leverera spelglädje genom våra produkter och tjänster.Som Floor Manager Guest Service ansvarar du för gästmötet, alltifrån mottagande i garderob och reception till värdskap med visningar och spelintroduktioner.Du ansvarar för den löpande spelverksamheten inom området Slots (spelautomater), i arbetet ingår att övervaka att spelen följer Casino Cosmopols fastställda rutiner och regler.Du samordnar och leder arbetet samt utgör en stödfunktion för personalen. Floor Manager Guest Service ska arbeta för en god atmosfär bland personal och besökare.Som Floor Manager deltar man i arbetet med handlingsprogrammet för problemspelande samt förbereder rapporter om verksamheten till ledningen.Egenskaper som vi ser som viktiga är att du måste ha drivkraft, intresse för människor och en positiv framtoning.Förmåga att kommunicera med såväl gäster som medarbetare är ytterligare egenskaper som krävs.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.Du som söker bör ha erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Arbetslivserfarenhet i arbetsledande befattning är ett krav. Tjänsten innebär oregelbundna arbetstider, kasinot har öppet mellan kl 13,00-05,00 alla dagar.Anställningen är på heltid med början i april/ maj 2010.Vi tillämpar sex månaders provanställning.Sista ansökningsdag är den 14 mars 2010. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453