Floorhost

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget:

Detta är en roll hos en ledande aktör inom anläggningsförvaltning, fastighetsförvaltning samt Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro.

I den här rollen så arbetar du på plats hos en av organisationens kunder.

Arbetsuppgifter:

Som floorhost kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i huset på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som floorhost är du därtill ansvarig för andra kontorssysslor som påfyllning av kaffe, se till så att vattenmaskiner fungerar, plocka undan disk, proaktivt uppmärksamma felanmälningar i lokalen, samt vara dina kollegor behjälplig när det behövs. Du ansvarar även över att mellan 17:00-19:00 hantera de larm som går i huset, vilket kan innebära enklare felavhjälpning av dörrar eller annat som larmar. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.
Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Detta är en deltidstjänst med ett fast schema förlagt måndag-fredag kl.11:30-19:00.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet i en likande arbetsroll, alternativt inom service/ kundkontakt
• God kunskap i svenska och engelska, såväl tal som skrift

Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor. Vidare motiveras du av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Därtill har du lätt för att anpassa dig efter nya situationer och trivs i en strukturerad roll med ett varierat arbetstempo. Avslutningsvis tror vi att du som person är nyfiken och har en positiv attityd.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: deltid, extrajobb, administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, BackOffice, floorhost, servicecenter, larm, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2022
  • Ansök senast: 8 april 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024