OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PRIMÄR är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård.
Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister – våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden – oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning.
PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 800 anställda och omsätter närmare 700 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet.
Nu söker vi en Floor Manager till ett spännande uppdrag i Hötorgshallen och Östermalmshallen.
Vem är du?
På PRIMÄR arbetar vi utifrån våra värderingar Tillsammans, Framåt och Kul och vi vill gärna att du delar dessa värderingar med oss. Vidare uppskattar vi att du som person är nyfiken och positiv, har initiativförmåga och kan skapa positiva kontakter såväl internt som externt.
Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte konflikträdd eller rädd för att 'hugga i!
Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar.
Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden.
Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som administrativt arbete är du en flexibel person som är administrativt lagd och som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter
Som Floor Manager är man Beställarens representant gentemot butiker/saluhandlare/restauranger. Fokus är service och uppgiften är att skapa en trygg och trivsam miljö för alla intressenter. Floor Managern ska snabbt finna lösningar på hyresgästerna och deras kunders förfrågningar och är aldrig längre bort än ett ad-hoc möte eller telefonsamtal.
Kundnöjdhet, tillgänglighet och servicekänsla är högt prioriterat.
• Dagligen säkerställa och följa upp och planera att leverans av servicetjänster som exempelvis lokalvård och avfallshantering, m fl. sker enligt avtal och med fokus på möjliga effektiviseringar.
• Dagligen finnas till hands för hyresgästen och kunderna och bemöta dessa på ett trevligt och lyhört sätt
• Är ansvarig för servicetjänster inom verksamheten som levereras av egen personal, entreprenörer eller annan part.
• Är en operativ nyckelperson som samverkar och samordnar verksamheten med fokus på service, säkerhet, trygghet och ekonomi.
• Ansvara för den dagliga driften av handelsplatsen och arbetar kontinuerligt med kundvård för långsiktiga relationer med hyresgästerna.
• Vara lyhörd inför hyresgästernas och kundernas synpunkter som medtas till möten för uppföljning
• Kontrollerar att hyresgästerna följer avtalsvillkoren och ordningsregler, t.ex. öppettider, skyltning, hyresgästernas koncept och ordning i korridorer.
• Kontinuerligt följa utgifter och kostnader (budget) inom sitt ansvarsområde.
• Vecko-och månadsvis stämma av med hyresgäster och Beställare om status och ev.planerade aktiviteter
• Kontinuerligt kommunicera/rapportera till Beställare.
• Kontinuerligt verka för att uppnå satta mål genom att följa upp serviceleveranser, NKI: er, kostnader/intäkter e t c.
• Arbeta för att kontinuerligt höja kvaliteten på uppdraget, öka upplevelsen för hyresgäster, personalen och besökare.
• Sträva för att kostnadseffektivisera uppdraget, arbeta efter uppsatta mål och hitta nya affärsmöjligheter.
• Ta emot synpunkter och frågor från hyresgäster och kunder.
• Säkerställa att avtalade villkor efterlevs under hela den period uppdraget ska utföras.
• Deltar vid-och leder möten exempelvis driftmöten med bl a Beställaren, entreprenörer och andra intressenter.
• Deltar i marknadsaktiviteter.
• Vara behjälplig för att utveckla verksamheten enligt Beställarens riktning och målsättning
• Säkerställa tillsammans med hyresgästerna att säkerheten inte åsidosätts
• Ansvara för och kontinuerligt hålla möten med städbolag, bevakningsbolag samt andra dagliga leverantörer för att kunna säkerställa en flexibel leverans beroende på säsong och behov.
• Vara delaktig i rondering av larm, belysning, ventilation mm för att säkerställa funktionaliteten.
Kvalifikationer
• Minst 1 års erfarenhet av ledning inom handel, restaurang eller event.
• God förståelse för handel och service
• Erfarenhet av att arbeta med uppföljning av ekonomiska mål och nyckeltal
• Social kompetens, god initiativ- och ledarskapsförmåga.
• God planerings- och organisationsförmåga
• God analytisk- och problemlösningsförmåga
• Självgående & positiv
• Ett genuint intresse för andra intressenter
Arbetstider:
• Floor Manager ska minst vara närvarande (på plats) mellan kl 07-16 helgfri vardag.
• Helg och kvällsarbete kan förekomma
För mer information är du välkommen att kontakta Regionchef Linnéa Stigsdotter via mail: linnea.stigsdotter@primar.se
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast 2022-01-10, urvalsprocessen sker löpande.