Flygande receptionist till världskänt företag

Flygande receptionist till världskänt företag

Arbetsbeskrivning

Är du en glädjespridare med känsla för service är detta jobbet för dig! Här får du möjligheten att skapa en "lägenhentskänsla" på ett kontor mitt i Stockholm tillsammans med glada och trevliga kollegor.
Sök redan idag då vi start är 13/12!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Företaget är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att dom varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet. Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer företaget att deras servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, exempelvis: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster.

Vår kund söker ni efter en Day Porter/ flygande receptionist som under perioden 13/12 - 31/1 kan hjälpa till med varierade arbetsuppgifter på kontoret. Tillsammans med en kollega kommer du att ansvara för att skapa ett kontor med en "lägenhentskänsla".

Du erbjuds


* Ett socialt och roligt jobb där du bidrar till företagets framgång
* Trevliga och hjälpsamma kollegor


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifters om Day porter kommer exempelvis vara:


* Gå runt på kontoret och se till att det är snyggt och rent
* Plocka undan disk samt fylla på diskmaskin
* Beställa och ta hand om catering
* Putsa/rengöra ytor (covid standard)
* Se till att kaffestationerna är påfyllda och rena
* Ansvara för frukostar två gånger i veckan
* Beställa och fixa fruktkorgar
* Fylla på kylar med ex. med bars och yoghurt mm
* Komma med förslag på förbättringar kring ex. inköp av möbler etc.


VI SÖKER DIG SOM
* Har en gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet


* Tidigare erfarenhet av service eller administration i en liknande roll
* Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift


Meriterande


* Tidigare erfarenhet från restaurang eller hotell


För denna tjänsten värderar vi dina personliga egenskaper högt.

Som person är du glad och positiv och lägger stor vikt på att skapa gott bemötande gentemot alla människor. Du gillar att skapa en trevlig miljö runt omkring dig och är en öppen och social person. Du vet vikten av bra service och bemöter alla med ett leende. För rollen är det även viktigt att vara strukturerad och organiserad. Det är en fördel om du har spring i benen och gillar att vara på tårna.

Övrig information


* Start: 13 december 2021
* Omfattning: Heltid till och med 31 januari 2022
* Placering: Sergels torg, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 5 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024