OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Extend är ett företag som arbetar med molnbaserade logistiklösningar och vi har kunder inom flera olika branscher. Vi hanterar kunders kritiska affärsprocesser med ett logistisk fokus i vår egenutvecklade molnplattform.
Vi söker medarbetare till firstline support där uppgiften är att serva våra kunder i deras vardag. Detta kan innebära ren användarsupport i gränssnitten, men också att konfigurera system, identifiera fel, hantera grunddata från kund osv. Vi ser även att du kan bli ansvarig för att utbilda våra kunder i gränssnitten genom webinars.
Dina viktigaste egenskaper är att du är IT-intresserad, social, snabbtänkt, noggrann och har en stark vilja att lära dig nya saker. Du måste våga anta nya utmaningar! Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper.
Vi ställer inga formella krav på högskoleutbildning, men det är meriterande om du har relevant högre utbildning. Du måste ha goda kunskaper i Excel. Vi ser gärna att du har kunskap kring lagerflöden, affärssystem etc. Kanske är du superuser i något liknande system idag?
Goda kunskaper i engelska ser vi som en självklarhet då vi har kunder utanför Sveriges gränser.
Läs gärna mer om företaget på www.extend.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
QA Manager Marie Gutegård