OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Recycling Partner i Södertälje AB säljer, hyr ut och köper återanvänd kontorsinredning. Vårt lager finns i Södertälje Södra, i närheten av Södertälje hamn. För ambitiösa, flexibla och arbetsvilliga personer som trivs med ett högt arbetstempo, finns det oftast alltid plats för hos oss.
Under mars månad kommer vi att genomföra en större avveckling och inhämtning av möbler hos vår kund i centrala Stockholm. Arbetet är i huvudsak förlagt hos kunden, men det kan även förekomma arbete på vårt lager i Södertälje. Arbetstiderna är mellan 8-17 på vardagar (kvälls- och helgarbete kan förekomma).
Du behöver kunna hantera en skruvdragare då möbler ska demonteras, packas och förberedas för leverans till vårt lager. Du är inte rädd för att hugga i, men i övrigt behövs ingen erfarenhet. Har du tidigare erfarenhet av flytt och/eller avveckling är det meriterande. Om du dessutom har körkort, är det ett extra plus (se nedan).
Anställningen är en visstidsanställning under mars månad, men för en glädjespridande person som visar framfötterna, kan det finnas möjlighet för ytterligare arbete.
Krav:
Tillgänglig med kort varsel
Att kunna tala och läsa svenska
Bosatt i Stockholm alt. i närheten av Södertälje
Personliga egenskaper:
Hög arbetsmoral
Serviceinriktad och social
Självgående
Bra fysik/kondition
Positiv och lösningsorienterad
Meriterande:
Erfarenhet av flytt och/eller avveckling
Erfarenhet av montering av möbler
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
B-körkort
C-körkort
Truckkort med behörighet A och B
Vi erbjuder:
En snabb tillsättning av ovan tjänster
Chans till ytterligare arbete
Möjlighet att utvecklas med ett växande företag
Trevliga kollegor och bra nätverk
Tjänsterna tillsätts löpande, så inkom med ett CV och en kort sammanfattning av tidigare erfarenhet och vad du kan bidra med. Skicka din ansökan via e-mail till camilla@rp.se och märk ansökan med referens: "Lagerpersonal"
#jobbjustnu