OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FM Assistent; Receptionist
Till vårt kontor på Norrlandsgatan mitt i Stockholms city där vi är drygt 300 medarbetare söker vi nu en receptionist till vår FM-organisation där reception, konferensavdelning (för interna och externa möten) och vaktmästeri ingår.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i det team som ansvarar för byråns FM leverans och ha en basplacering i receptionen. Tillsammans ser ni till att våra besökare och medarbetare får ett förstklassigt bemötande både i receptionen och i växeln. Rollen är bred och du arbetar proaktivt med varierande och vanligt förekommande arbetsuppgifter i en reception så som exempelvis; ta emot och registrera besökare, svara i växeln, utfärda passerkort, boka konferensrum, boka taxi etc.
Utbildning/Erfarenhet:
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen samt har ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du är en van datoranvändare och har inga problem att lära dig nya system. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.
Självklart lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du har en stark servicekänsla. Du är strukturerad, initiativtagande, ansvarsfull och du arbetar självständigt liksom i team. Du är även en positiv och social person som trivs i en professionell miljö med ett stundvis högt arbetstempo.
Företagskulturen inom Mannheimer Swartling är stark och präglas av tre grundläggande värderingar.
• Kvalitet - Vi strävar efter högsta kvalitet i allt vi gör, vilket också är en ambition som genomsyrar hela verksamheten. Det innebär samtidigt en strävan att ständigt förnyas och driva utvecklingen. Att arbete med oss ska innebära en kvalitetsstämpel för såväl klienter som medarbetare.
• Affärsfokus - Vi ser affärsjuridiken som ett redskap i arbetet med att skapa framgång för våra klienter. Det innebär att varje medarbetare har två fokusområden: att utveckla både klienternas och vår egen affär i ett långsiktigt perspektiv.
• Laganda - Vi drivs av en stark gemenskap och arbetar prestigelöst över gränserna både inom byrån och tillsammans med våra klienter. Engagemang, trivsel och delaktighet är grundläggande principer för vår verksamhet.
Vi erbjuder dig möjligheten att få arbeta med motiverade och duktiga medarbetare i en internationell och trivsam arbetsmiljö med service av allra högsta klass.
Tjänsten är ett en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är 37,5 timmar per vecka. Tillträde efter överenskommelse.
Vi kallar löpande till intervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat. Vi behandlar endast ansökningar via detta system.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Susanne Bergman, Head of Facility Management, tfn 08-595 060 26
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Nelson
+46 40 698 58 49
Madeleine Nyrén
031-355 16 42
Linda Wickman
+46 40 698 59 23
Alexandra Cameron
+46 8 595 063 98