FM Coordinator - Göteborg

Arbetsbeskrivning

Mannheimer Swartling erbjuder högkvalitativ affärsjuridisk rådgivning i Sverige och globalt. Bland våra klienter finns framstående svenska och internationella företag och organisationer. Våra omkring 400 jurister är specialiserade inom olika affärsjuridiska områden och branscher. Vi strävar efter att förstå våra klienters affärsmässiga utmaningar och använder vår juridiska spetskompetens för att hitta de bästa lösningarna. Hållbarhet, liksom våra grundläggande värderingar – affärsfokus, kvalitet och laganda – är integrerade delar i byråns verksamhet. Mannheimer Swartling har 600 medarbetare och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Bryssel, New York, Moskva och Singapore.

Är du en problemlösare som gillar att ge service? Tycker du om att arbeta och att lösa uppgifter tillsammans med andra?

Vi söker dig som alltid vill leverera det lilla extra. Du är en engagerad kollega med en positiv inställning.

Rollen

Du arbetar tillsammans med kollegorna i FM teamet och fördelar din tid mellan kontorets interna service, reception och konferens. Det innebär att du kommer möta och ge service till både externa klienter samt medarbetare internt.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen är det viktigt att du tycker om att ta ansvar, är lösningsorienterad och uppskattar variation i arbetet. Vi söker dig som är en positiv, prestigelös och strukturerad person som tycker om att möta andra människor.

Exempel på arbetsuppgifter

Uppgifterna är varierande och av både praktisk och administrativ karaktär.

Du utfärdar passerkort och administrerar kontorets säkerhetssystem. Hanterar kontorets praktiska lokalfrågor där bl a del av larm- och säkerhetsfrågor ingår samt är involverad i kontorets brandfrågor.

Inom ramen för ditt uppdrag hanterar du leverantörskontakter, samordning med hyresvärdens fastighetsskötare och hantverkare. I ditt uppdrag ingår att tillse att kontorets lokaler och faciliteter är iordningställda, viss praktisk hantering som att byta ljuskällor, etc ingår.

Genom inköp, beställning och löpande kontakt med våra leverantörer säkerställer du att vi har rätt mängd kontors-/profil- och förbrukningsmaterial tillgängligt. I uppdraget ingår också kontorets arkivhantering samt posthantering.

Viss administration så som t.ex. fakturor, dokumentation, etc.

Sedvanliga arbetsuppgifter i reception- och konferens.

Vår filosofi

Företagskulturen inom Mannheimer Swartling är stark och präglas av tre grundläggande värderingar

Kvalitet: Vi strävar efter högsta kvalitet i allt vi gör, vilket också är en ambition som genomsyrar hela verksamheten. Det innebär samtidigt en strävan att ständigt förnyas och driva utvecklingen. Att arbeta med oss ska innebära en kvalitetsstämpel för såväl klienter som medarbetare.

Affärsfokus: Vi ser affärsjuridiken som ett redskap i arbetet med att skapa framgång för våra klienter. Det innebär att varje medarbetare har två fokusområden: att utveckla både klienternas och vår egen affär i ett långsiktigt perspektiv.

Laganda: Vi drivs av en stark gemenskap och arbetar prestigelöst över gränserna både inom byrån och tillsammans med våra klienter. Engagemang, trivsel och delaktighet är grundläggande principer för vår verksamhet.

Övrig information

Tjänsten är ett en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Tillträde sker snarast enligt överenskommelse. Vi kallar löpande till intervju vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag gått ut, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Bifoga CV, personligt brev och gymnasiebetyg - detta är ett krav för att vi ska hantera din ansökan. Ansökan sker enbart via vår hemsida och vi behandlar inga ansökningar via mail.

Har du frågor angående tjänsten kontakta Madeleine Nyrén, Office and Facility Manager, tfn 031-355 16 42 eller Hanna Grankvist, HR Manager, tfn 031-355 16 60.

Välkommen med din ansökan!

Som en del i vår rekryteringsprocess anlitar vi ToFindOut för att genomföra en bakgrundskontroll av slutkandidat. Särskild information om detta lämnas till kandidaten av ToFindOut innan dess att kontrollen utförs.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Nelson
+46 40 698 58 49
Madeleine Nyrén
031-355 16 42
Linda Wickman
+46 40 698 59 23
Alexandra Cameron
+46 8 595 063 98

Sammanfattning

Besöksadress

Box 1711
None

Postadress

Box 1711
Stockholm, 11187

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024