OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Folkpool är marknadsledande inom pool- och spabadsbranschen med rikstäckande försäljning och service genom auktoriserade återförsäljare på ca 30 orter runt om i landet. Vi har varit verksamma i 50 år och har drygt 60 anställda med huvudkontor och lager i Järna.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
· Hantera samtal och mejl med våra kunder.
· Ta emot och registrera order från våra återförsäljare.
· Planera och boka leveranser.
· Agera support för vår webbshop, frågor gällande order, reklamationer och fakturor.
· Administration av transportskador.
· Vara med och bidra till Folkpools utveckling, vilket innebär att du kan få chansen att ingå i olika utvecklingsprojekt.
Vem är du?
Folkpool står inför en spännande utveckling och i denna roll kommer du blir en viktig länk mellan våra återförsäljare, kunder och Folkpool. Vi ser att du är en person som har lätt för det administrativa och ett intresse för att lösa problem. Du trivs i en miljö där det händer mycket med ett stundvis högt tempo, särskilt under högsäsong. Du bör vara serviceinriktad och strukturerad i ditt arbetssätt. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Visma Business och om du tidigare jobbat inom någon form av serviceinriktad roll med kundfokus. Du bör kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
I den här rekryteringsprocessen kommer vi att fokusera mer på dina personliga egenskaper än din tidigare arbetslivserfarenhet. Du kommer att ingå i ett väl sammansvetsat team om fem personer och en teamleader som alla brinner för att upprätthålla god service. Hos oss sker upplärning stegvis bredvid våra befintliga medarbetare.
Utbildningskrav
Slutförd gymnasieutbildning
Kontakt
Vid frågor gällande tjänsten, kontakta Carina Kedborg, Kundcenterchef 08 554 810 06
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan via mejl till carina.k@folkpool.se
Sista ansökningsdag 2020-04-05