OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi?
Folkspel i Sverige AB ägs till 100 % av folkrörelserna, via 72 riksorganisationer med ca 5 miljoner medlemmar.
Vi är 95 anställda med en årsomsättning på över 1 miljard. Vårt uppdrag är att via lotteriverksamhet göra det möjligt för folkrörelserna att kunna fortsätta sitt viktiga arbete. Genom åren har Folkspels produkter genererat 16 miljarder kronor till svenskt föreningsliv. Läs mer om oss och våra produkter på: www.folkspel.se.
Vad innebär jobbet?
Folkspels produkter hjälper föreningar och lag runtom i Sverige att stärka sin ekonomi. Att jobba hos oss betyder att du kommer att få möjlighet att göra nytta på riktigt!
Arbetet innebär att vara en del i vårt kundcenterteam där vi besvarar allehanda frågeställningar från våra kunder som är både privatpersoner, företag och föreningar. Vi lägger upp ärenden i vårt CRM-system och arbetar med merförsäljning genom att t ex upplysa våra kunder om nyheter och erbjudanden.
Arbetstiden är schemalagd enligt överenskommelse och varierar mellan 07.00-18.00 på vardagar samt vissa söndagar och storhelger.
Vem är du?
Vi söker dig som kan jobba extra på vardagar, söndagar samt vissa storhelger.
Vi ser gärna att du har någon typ av erfarenhet av kundkontakt, men det viktigaste är att du har ett driv och ett hjärtligt engagemang. Du har god datorvana och talar och skriver svenska flytande.
För att trivas hos oss är du resultatorienterad med god social kompetens. Du är teamorienterad och trivs att både jobba i grupp och självständigt.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du som person är säljande och service-minded. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Detta erbjuder vi:
Du blir en viktig extra resurs i vårt framgångsrika Kundcenterteam. Teamet leds av Kundcenteransvarig som också coachar dig i ditt arbete. Vår arbetsplats genomsyras av framåtanda, arbetsglädje och humor. Vi har goda personalförmåner, kollektivavtal, fast lönesättning. Vi sitter i öppna och fräscha lokaler i Krokslätts Fabriker i Mölndal.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Frågor om tjänsten: Ring Kundcenteransvarig Susanna Boström 031-345 90 22 Övriga frågor: Ring HR-chef Carina Almquist 031-345 90 13.
Varmt välkommen med din ansökan! https://www.mynetworkglobal.com/job/
Intervjuer för tjänsten sker löpande vilket gör att vi gärna önskar din CV snarast möjligt. Sista ansökningsdag är 6:e november 2016.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanna Buday Operativ Chef Kundcenter
031-3459022
Niklas Larsson Säljansvarig Butik
031-3459072
Niklas Larsson, Säljledare Butik
031-3459072
Johan Lindqvist
031-345 90 36
Jan Olsen
0706-321000
Jörgen Boström, Säljledare
070-49 37 450
Neil Burcher/Säljledare TM
031-3459010