OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Folktandvårdens Kundcenter Folktandvården, Örebro Verksamhetsbeskrivning: Folktandvårdens Kundcenter servar allmäntandvården med att svara på inkommande samtal från patienter, kallar patienter samt ansvarar för det administrativa arbetet runt frisktandvård. Folktandvårdens mål är att ha så god tillgänglighet det är möjligt för länets innevånare och med ett kundcenter som handhar det mesta av telefon/mailkontakten med patienter är vår strävan att vi ska bidra till att uppfylla just detta mål. I dagsläget arbetar 22 personer i kundcentret, som för närvarande är beläget i Adolfsberg - vid nyår flyttar kundcentret till nya lokaler på Klostergatan i centrala Örebro. Arbetsuppgifter: Som kliniksamordnare fungerar du som verksamhetschefens ledningsstöd, vilket bl a innebär att du aktivt deltar i verksamhetens utvecklingsarbete. I din roll som ledningsstöd ingår också att ansvara för schemaläggning och för utbildning av nya medarbetare plus att du är kontaktperson gentemot teamledarna. Som kliniksamordnare är det viktigt att du upprätthåller kunskaperna i verksamhetens huvudsakliga uppgift så du kommer även att arbeta med verksamhetens huvuduppgifter, d.v.s. kalla patienter, boka tider via telefonen och hantera mail. Kvalifikationer: Vi söker dig som har tandsköterskeutbildning och ett extra plus är om du har några års erfarenhet av just tandsköterskeuppgifter och receptionsarbete. Du är en nyfiken person med utpräglad teamkänsla som gillar utmaningar och utvecklingsarbete. Vi ser gärna att du ha god datakunskap då du bl a kommer att få ansvara för kundcentrets intranätsida. Så ta chansen att ingå i en professionell grupp tandsköterskor som har ordet service som ledord och som tillsammans arbetar för att hålla bästa möjliga kvalite och att kontinuerligt förbättra servicen.