OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår personalpolitiska vision är att varje medarbetare ska känna arbetsglädje, ha inflytande, lust och möjlighet att utvecklas, både i arbetet och som individ.Linköpings kommun är organiserad enligt beställar- utförarmodellen.Kommunen sysselsätter cirka 8.300 anställda i den egna verksamheten och cirka 1.500 arbetar med kommunala beställningar hos externa arbetsgivare. ARBETSUPPGIFTER Arbete med ekonomisk uppföljning budget och prognos Fakturahantering Du förväntas också aktivt delta i enhetens övriga administrativa arbete, bl a vikariehantering och andra personaladministrativa uppgifter.Linköpings kommun arbetar i Agresso/E-Fact som ekonomisystem och Heroma som personalsystem. KVALIFIKATIONER Du bör ha ekonomisk utbildning.Dessutom krävs god kunskap i Excel, vana att arbeta självständigt, god samarbetsförmåga och hög stress-tolerans. Våra arbetsplatser skall kännetecknas av engagerade och ansvarsfulla medarbetare med hög kompetens, där ett öppet arbetsklimat råder och mångfald bejakas.Vi ser gärna sökande som bidrar till detta.