OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
Du kommer att arbeta i ett team på ca 4 personer ute hos vår kund som är verksam inom finansbranschen. Dina främsta arbetsuppgifter innefattar administration och kundservice och att ge bolagets kunder den bästa servicen. Uppgifterna består bland annat av administration och registrering av köp och säljordrar, rapportering av fondordrar, AML monitorering samt att svara på inkommande samtal från kunder, motparter samt myndigheter.
Start: December/Januari och ca 10 månader framåt.
Plats: Centrala Stockholm
Är detta du?
Vi söker dig med examen inom ekonomi eller juridik och som är i starten av din karriär och vill utveckla dina kunskaper inom finans i en administrativ roll. Du har med fördel ett system- och IT intresse och har goda kommunikationsegenskaper i svenska och engelska. Som person är du ansvarstagande, självgående och har lätt för att ta till dig ny information. För att lyckas i rollen är du administrativt lagd, noggrann och har en hög social kompetens.
Vi svarar gärna på frågor
För frågor om tjänsten kontakta Lisa de Verdier på lisa.de.verdier@talentsofsweden.se Vi intervjuar löpande så varmt välkommen med din ansökan snarast, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tyvärr har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via mejl.
Ekonompodden – Den självklara podden för dig som ekonom
Ekonomppodden har etablerat sig som Sveriges främsta podd för yrkesgruppen ekonomer där du får lyssna till allt från spännande möjligheter i karriären till självledarskap och personlig utveckling. I podden diskuteras ekonomifunktionens olika roller, utmaningar och möjligheter samt trender inom branschen. Utöver det erbjuder Ekonompodden fördjupningar med intressanta gäster, såsom företagsledare, specialister eller andra framstående personer inom branschen. En utmärkt plattform för dig som vill fortbilda, lära nytt eller inspireras oberoende var du är i karriären. Lyssna på spotify eller apple podcast.