OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM FOOTWAY
Team Footway driver specialiserade butiker online. Vi vill skapa relevanta platser för mötet mellan kunder och tillverkare. Kundernas värderingar inom kvalitet, pris och miljö tror vi kommer vara avgörande för framtidens produkter.
Med vår tillväxttakt ställs vi ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Vi befinner oss i ett otroligt spännande skede just nu med en nylanserad plattform och 8 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler. Våra online butiker finns idag på 24 marknader och servar årligen över 3 miljoner kunder med ca 800 varumärken.
Vi är långt ifrån traditionella, försöker att inte ta oss själva på för stort allvar och jobbar hela tiden med att utveckla vårt självledarskap. Vi strävar efter att arbeta i helt autonoma team och trivs inte i hierarkiska strukturer. Saker som ligger oss varmt om hjärtat är kundupplevelse, kontinuerligt lärande och kamratskap. Säger du “enkelhet, automatisering och ett datadrivet arbetssätt” säger vi JA!
Drivs du av att ge fantastisk service och brinner för kundrelationer? Vill du vara med på en spännande resa, i ett snabbt växande och inkluderande företag? Då kan detta vara en tjänst för dig!
OM TJÄNSTEN
Footway har en stark tillväxttakt och ställs ständigt inför nya utmaningar och de drivs av att tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Just nu befinner de sig i ett spännande skede med en nylanserad plattform och 9 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler.
Idag består teamet på kundservice av ca 15 härliga och varma personer, som tillsammans jobbar tätt och ansvarar gemensamt för att upptäcka och lösa kundernas olika behov och eventuella problem. Utöver den dagliga hjälp där du bistår kunderna med på telefon, mejl och sociala medier, finns även möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till att förbättra kundupplevelsen. Automatisering, digitalisering och crowdsourcing är några exempel på detta - bara du själv sätter gränserna.
VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig som har ett stort kundhjärta! Du är servicefokuserad och älskar att möta nya människor. Du har ett inkluderande tankesätt och trivs med att jobba i grupp. Vi ser även att du är en problemlösare med förmåga att hitta kreativa vägar och är trygg med att fatta beslut. Du är också en skicklig kommunikatör som uttrycker dig väl i både tal och skrift. Vidare kommer du i denna roll hjälpa främst holländska kunder, men även kunder på svenska och engelska.
VI SÖKER DIG SOM
• Talar och skriver holländska, samt behärskar svenska och engelska.
• Har en genomgången gymnasieutbildning
• Har erfarenhet av kundservice per telefon och mail
PRAKTISK INFORMATION
Uppdragsgivare: Footway
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Kista
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Arbetstider: Mån – fre 08:00 – 17:00
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Word je gedreven door het leveren van uitstekende service en ben je gepassioneerd over klantrelaties? Wil je deel uitmaken van een spannende reis in een snelgroeiend en inclusief bedrijf? Dan is deze functie misschien iets voor jou!
OVER DE FUNCTIE
Footway groeit snel en wordt voortdurend geconfronteerd met nieuwe uitdagingen. Ze streven ernaar om verder te denken dan de traditionele manier van klantenservice. Op dit moment bevinden ze zich in een spannende fase met een pas gelanceerd platform en 9 gespecialiseerde online winkels, die in de loop van het jaar zullen groeien.
Het klantenserviceteam bestaat momenteel uit ongeveer 15 geweldige en vriendelijke mensen die nauw samenwerken en gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het ontdekken en oplossen van de verschillende behoeften en mogelijke problemen van klanten. Naast de dagelijkse ondersteuning via telefoon, e-mail en sociale media, is er ook de mogelijkheid om te werken aan andere projecten gericht op het verbeteren van de klantervaring. Automatisering, digitalisering en crowdsourcing zijn enkele voorbeelden hiervan - de enige beperking is je eigen verbeelding.
WIE BEN JIJ?
We zoeken iemand met een groot klantgericht hart! Je bent servicegericht en houdt ervan om nieuwe mensen te ontmoeten. Je hebt een inclusieve mindset en gedijt goed in een teamomgeving. We verwachten ook dat je een probleemoplosser bent die creatieve oplossingen kan bedenken en in staat is om beslissingen te nemen. Daarnaast ben je een vaardige communicator die zowel mondeling als schriftelijk goed kan uitdrukken. In deze functie zul je voornamelijk Nederlandse klanten helpen, maar ook klanten in het Zweeds en Engels.
WIJ ZOEKEN IEMAND DIE
Nederlands spreekt en schrijft, en ook vloeiend Zweeds en Engels beheerst.
Een middelbare schooldiploma heeft afgerond.
Ervaring heeft in klantenservice via telefoon en e-mail.
PRAKTISCHE INFORMATIE
Opdrachtgever: Footway
Start: Zo snel mogelijk, rekening houdend met opzegtermijn
Locatie: Kista
Werkuren: Maandag - vrijdag 08:00 - 17:00
Salaris: Overeenkomstig afspraken en collectieve arbeidsovereenkomst
WIJ BIEDEN JOU
Workz is gespecialiseerd in klantenservice. Als medewerker bij ons krijg je een uitgebreide basisopleiding, gevolgd door voortdurende training en educatie op verschillende gebieden van klantenservice, zoals communicatie, klantbeheer en zakelijkheid. Na voltooiing van de training word je gecertificeerd in klantenservice.
Naast de arbeidsvoorwaarden volgens de collectieve arbeidsovereenkomst, bieden wij bij Workz Sweden ook een toegewijde consultantmanager die je traint, ontwikkelt en beschikbaar is voor jou
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic