Arbetsbeskrivning
Välkommen till en händelserik och intensiv period! Hos oss får du chansen att bidra under en av årets mest spännande tider, från Black Friday till jul. Om du trivs med ett högt tempo och älskar att leverera under press, är detta kortare uppdrag något för dig! Om Footway:
Footway växer i en dynamisk fas och äventyrar det traditionella kundservicearbetet där "enkelhet, automatisering och ett datadrivet arbetssätt” blir en viktigt del. De lanserade nyligen sin egenutvecklade AI-bot, Polly samt uppgraderade sin plattform, Footway+, och fler specialiserade onlinebutiker står på agendan. Företaget värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser.
Om rollen:
Kundserviceteamet består av ett litet, engagerat team som tillsammans hanterar kunders frågor och löser problem. Utöver den dagliga kontakten via telefon och mejl, stöttar vår AI-teknologi Polly i kundinteraktionerna, vilket gör det möjligt att erbjuda service på flera språk och marknader. Polly främjar dessutom ökat samarbete inom företaget, vilket stärker både vår AI-lösning och Footway som helhet.Vi söker dig som:
Vi letar efter dig som har ett stort kundhjärta! Du är servicefokuserad och älskar att möta nya människor. Du har ett inkluderande tankesätt och trivs med att jobba i grupp. Du är även en orädd problemlösare med förmåga att hitta kreativa vägar och är trygg med att fatta beslut, samtidigt som du är öppen för förändring och snabbt kan anpassa dig till nya situationer och arbetssätt. Vi ser även att du:
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat (Meriterande: ett tredje europeiskt språk)
Har en fullständig gymnasieutbildning
Praktisk information:
Uppdragsgivare: FootwayStart: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Kista Omfattning: Heltid, säsongsanställning (november till januari) med möjlighet till förlängning.Arbetstider: Mån – fre 08:00 – 17:00Lön: Individuell lönesättning och kollektivavtal
Vi erbjuder dig:
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
tVårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se