Footway söker kundservicemedarbetare med europeiska språkkunskaper!

Footway söker kundservicemedarbetare med europeiska språkkunskaper!

Arbetsbeskrivning

Välkommen till en spännande resa! Här får du inte bara en roll med fokus på service och kundkontakter, utan även chansen att vara en del av en inkluderande gemenskap som värdesätter din potential och ambition. Vi söker dig som talar och skriver flera europeiska språk, såsom tyska, spanska, italienska, franska eller finska, och vill vara med och bidra till en exceptionell kundupplevelse. Låt din karriär ta fart hos oss!
OM FOOTWAY:
Footway växer i en dynamisk fas och äventyrar det traditionella kundservicearbetet där "enkelhet, automatisering och ett datadrivet arbetssätt” blir en viktigt del. De lanserade nyligen sin egenutvecklade AI-bot, Polly samt uppgraderade sin plattform, Footway+, och fler specialiserade onlinebutiker står på agendan. Företaget värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser.
OM TJÄNSTEN
Kundserviceteamet består av ett mindre team med engagerade individer som gemensamt löser kunders behov och problem. Förutom daglig kontakt via telefon och mejl, finns möjlighet att delta i projekt för att förbättra kundupplevelsen, inklusive automatisering och digitalisering. Ai-boten Polly är en ny teknologi som stöttar i kundinteraktioner och möjliggör betjäning på flera språk och marknader. Det främjar också ökat samarbete inom företaget för att stärka både Polly och Footway.
VI SÖKER DIG SOM:
Vi letar efter dig som har ett stort kundhjärta! Du är servicefokuserad och älskar att möta nya människor. Du har ett inkluderande tankesätt och trivs med att jobba i grupp. Du är även en orädd problemlösare med förmåga att hitta kreativa vägar och är trygg med att fatta beslut, samtidigt som du är öppen för förändring och snabbt kan anpassa dig till nya situationer och arbetssätt. Vi ser även att du:
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, samt ett tredje europeiskt språk (exempelvis:finska, tyska, spanska, italienska, franska etc).
Har en fullständig gymnasieutbildning
Har erfarenhet av kundservice per telefon och mail

PRAKTISK INFORMATION
Uppdragsgivare: FootwayStart: Enligt överenskommelse Placering: Kista Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Mån – fre 08:00 – 17:00Lön: Individuell lönesättning och kollektivavtal
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice och erbjuder en gedigen grundutbildning samt löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Utöver kollektivavtalade villkor får du en dedikerad operativ chef som stöttar och utvecklar dig i din roll
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2024
  • Ansök senast: 27 april 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024