För ett kortare uppdrag söker Randstad en rutinerad Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning

Med start omgående söker vi nu en Operativ Inköpare till vår kund i Malmö. Detta är ett uppdrag som löper över ett par månaders tid.

Dina arbetsuppgifter
Inköp av råvaror till produktion 
Inköp av förpackningsmaterial till produktion
Inköp av material till marknadsavdelningen
Offertförfrågningar
Skapa Inköpsordrar
Räkna på volymer och lagersaldo
Leveransbevakning
Fakturakontroll/attestering

kundtjänst/kundservice/export

Din bakgrund
Det är meriterande om du har relevant utbildning inom området, men för att snabbt klara av att komma in i arbetsuppgifterna och kunna arbeta självgående, krävs det framförallt erfarenhet av just dessa. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i ett producerande företag är det positivt.Du har god vana av att arbeta i större affärssystem, behärskar Excel obehindrat och har du dessutom kunskaper i Jeeves är det mycket meriterande. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Dina egenskaper
Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har lätt för att snabbt skapa en överblick av vad som behövs göras. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa relationer. Framförallt vill du vara delaktiv och bidra till företagets bästa och verka i ett företag där alla medarbetare har en viktig roll i företagets framsteg!Då uppdraget startar omgående ser vi fram mot din ansökan så fort som möjligt. Observera att vi arbetar med löpande urval!
 

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Behovsanställning Heltid
  • Publicerat: 23 april 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

4 november 2024

4 november 2024

4 november 2024