För kommande uppdrag söker vi Office Manager och Receptionister

För kommande uppdrag söker vi Office Manager och Receptionister

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Så här dags börjar vi sakta ta oss tillbaka till arbetslivet och många arbetsgivare söker efter nya medarbetare. Vi söker därför redan nu efter dig som finns tillgänglig eller har en tanke på att byta arbete, inom administration. Har du sedan tidigare erfarenhet inom administration och har arbetat som Office Manager eller Receptionist så hoppas jag att du söker nytt spännande arbete som konsult och som på sikt kan leda till anställning ute hos kund.

Vi söker dig som både vill/kan arbeta hel- eller deltid.

Under tiden du är konsult via oss på Avanzera vill vi självklart att du ska känna dig som en medarbetare, där dina behov tas i beaktande. Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.

Arbetsuppgifter:
I rollerna som Office Manager och Receptionist förekommer det olika slags administrativa arbetsuppgifter, den ena dagen behöver inte vara den andra lik. Det kan handla om att ta emot och ha kontakt med besökare, leverantörer men även vara lite av en fixare där det behövs huggas i, lite som en superuser som inte räds för att lära sig nytt.

För att nämna exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma:
- Ta emot och ha kontakt med både besökare och leverantörer
- Beställningar/inköp av kontorsmaterial
- IT-relaterade arbetsuppgifter, kan handla om att boka in besökare alternativt boka möten och resor
- Se till att det ser välkomnande ut för besökare som besöker kontoret

Som du ser ovan, så är detta ett axplock på alla roliga förekommande arbetsuppgifter som kan finnas i dessa tjänster och därför tror vi att just du skulle trivas i någon av dessa roller som kommer att komma in nu under den närmaste tiden.

Din bakgrund:
Ska du söka tjänsten? Självklart tycker vi att du ska göra det och framför allt om du har en viss erfarenhet eller gedigen erfarenhet av dessa tjänster. Har du dessutom en god datavana och talar och skriver på svenska och engelska, då finns det goda chanser att det är just DIG som vi kommer att kontakta för kommande tjänster.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024