OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning Till uppdrag hos kund söker vi en medarbetare inom Customer Service. Huvudsakliga arbetsuppgifter: . Vara ett säljstöd till försäljningscheferna..Ordermottagning . Planera och förbereda utländska transporter och administrativ behandling av speditionsärenden.. Utfärda exportdokument och andra dokument enligt kunders önskemål.. Korrespondera med speditions-, transportföretag och myndigheter.. Kontrollera frakt- och tullräkningar..Fakturera och avisera kunder efter avsändning av gods.Vem är du?Vi söker dig som har jobbat som säljare eller med säljstöd tidigare.Erfarenhet från speditions- och transportbranschen är meriterande.Du bör ha god PC-vana och goda kunskaper i engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Arbetet kräver att du är utåtriktad och noggrann, att du har god förmåga att organisera och administrera.Vidare att du har sinne för service, god samarbetsförmåga men samtidigt kan arbeta självständigt.Vad kan vi erbjuda dig?Vi erbjuder dig en visstidsanställning under uppdragets längd, cirka ett år, med start omgående. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Då urval och intervjuer sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan omgående dock senast den 21 februari 2008.